Allround administrative assistant

Op zoek naar een nieuw administratief avontuur? Werk je graag mee aan projecten van A tot Z? Ben je gedreven, sociaal en taalvaardig? Dan is een job als allround administrative assistant iets voor jou! Kies voor een groeiend bedrijf dat sterk inzet op je persoonlijke groei en ontwikkeling en bouw mee aan onze innovatieve toekomst.

Je functie

  • telefonie en onthaal
  • fungeren als centraal aanspreekpunt
  • veelvuldig telefonisch contact met projectleiders, collega’s leveranciers en klanten
  • assisteren op administratief vlak vanaf de opstart van een project tot en met de facturatie
  • plaatsen van bestellingen en opvolgen van leveringen bij externe leveranciers
  • verwerken van bestellingen in SAP
  • assisteren op administratief vlak bij de boekhouding
  • verzenden, afsluiten en klasseren van documenten en dossiers

Je profiel

  • Bachelor-diploma en ervaring in administratie of facturatie
  • analytisch en je houdt van werken met cijfers
  • vlot met Excel, Word en Outlook. Ervaring in SAP is een pluspunt
  • administratief sterk, oog voor detail en goed organisatievermogen
  • communicatief, stressbestendig en polyvalent

Je organisatie

  • SE Contracting maakt deel uit van de sterke groep VINCI Energies.
  • Focus op teamwerk, organisatiebetrokkenheid en zelfontwikkeling.
  • Opleiding op maat om je start optimaal te begeleiden.
  • Een marktconform salarispakket.
  • Een gedreven én waardengedreven organisatie met oog voor mens & maatschappij.

Hoe reageren?

Kom aan boord en ontdek ‘the VINCI Energies way of life’! Solliciteer hier. Je kan rekenen op een snelle, vertrouwelijke en persoonlijke behandeling van je kandidatuur. Meer info? Contacteer Ans Verachtert, HR & Legal Manager op 0492/15.65.44 of ans.verachtert@actemium.com

Als u verder surft op deze website, stemt u in met het gebruik van cookies om de website optimaal te laten werken, maar ook om bezoekersstatistieken op te stellen. Voor meer informatie verwijzen we u naar ons cookiebeleid.